اطلاعات کارت های گرافیک دسکتاپ اینتل لو رفت!

اطلاعات کارت های گرافیک دسکتاپ اینتل لو رفت!

اطلاعات کارت های گرافیک دسکتاپ اینتل لو رفت!​

بر اساس گزارش تازه ای از سایت wccftech به نقل از منابع داخلی خود اینتل برای کارت های دستکاپ خود زمان بندی جدیدی را معرفی کرده است.

اینتل هنوز به طور دقیق زمان انتشار کارت های خود را اعلام نکرده است ولی انتظار می رود که این کارت ها در اواخر می و اوایل ژوئن معرفی شوند. در این هنگام دو کارت Arc A780 و Arc A380 معرفی خواهند شد. علاوه بر آن، کارت Arc A580 که کارت گرافیک میان رده ای است، دو هفته بعد از این اعلام و به احتمال زیاد در ژوئیه معرفی گردد.

باید خاطر نشان کرد که این زمان ها زمان انتشار نیست بلکه زمان معرفی کارت هاست. ولی معمولا کمپانی ها دو هفته قبل از عرضه ی محصولات خود به بازار آن ها را معرفی می کنند. همچنین اطلاعات قیمت اولیه هر سه کارت نیز بدست آمده است. طبق گزارشات، کارت A750 حدود 350 دلار، کارت A580 حدود 280 دلار و کارت  A380 که ارزان ترین کارت  معرفی شده در این گزارش می باشد، 150 دلار قیمت گذاری شده است.

1

علیرغم آنکه اینتل هنوز سری گرافیک خود را بطور رسمی تایید نکرده است، بر اساس اطلاعات لیکر ها که در اکثر موارد اطلاعات درستی انتشار داده اند؛ سری گرافیک اینتل دارای 7 مدل خواهد بود که در جدول  زیر میتوانید آن ها را ببینید:

4

لازم به ذکر است که ممکن است عرضه ی اولیه شامل گرافیک های A780، A770، A350 و A310 نشود. اینتل زمان عرضه ی کارت گرافیک های دستکاپ خود را تابستان امسال اعلام کرده است ولی زمان دقیقی برای انتشار مشخص نکرده است.

✍🏼 سجاد جاوید احمد آبادی

دیدگاه‌ها ۱
ارسال دیدگاه جدید