درباره ما

سلام به همراهان تیم مستر خطیب

من، امیرحسین خطیب شاد، دانش آموخته‌ی علوم کامپیوتر هستم که به عنوان مهندس شبکه و مدرس دوره های تخصصی شبکه فعالیت میکنم.

مسیر تحصیلی و کاری

در نوجوانی، به علت علاقه ی شخصی به حوزه‌ی تکنولوژی، وارد رشته ی رباتیک و ربوکاپ شدم و کار طراحی ربات‌های هوشمند که به وسیله ی هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ برنامه نویسی میشدند را انجام دادم و موفق به کسب رتبه ی 17 رباتیک کشوری شدم. بعد از آن دوران، در سال های 94 تا 98، وارد حوزه ی شبکه و برق قدرت شدم. طراحی تابلوهای برق  LV و صنعتی، اجرای ارتینگ و ایمن سازی کارخونه ها، طراحی و نصب بانک های خازنی، اجرا و نگهداری PLC از نمونه کارهایی بود که من در این 4 سال  تجربه‌ی کاری انجام دادم. پروژه‌ی برق فروشگاه زنجیره‌ای کوروش و انجام پروژه‌های برق صنعتی کارخانه‌ها و سوله‌های تولیدی، نمونه‌ای از دستاوردهای من در این دوران است. از سال 98، به طور تخصصی وارد حوزه‌ی شبکه شدم. پس از گذراندن دوره های A+، نتورک پلاس، MCSA، MCSE، MTCNA، MTCRE، MTCWE، MTCUME، ITF+، Project+ وارد این حوزه شده و فعالیت من در ابتدا، از بخش پسیو شبکه و سخت افزار شروع شد و با انجام اورکلاکینگ، جمع‌آوری و اجرای سرورهای high end در سازمان ها، فعالیت حرفه ای خودم را در این بخش ادامه دادم. سپس برای ارتقای دانش خود و متخصص شدن در حوزه ی شبکه، در دوره های veem backup، CCNA CCNP، WMWare VCP-ICM، VMWare Horizon View(VDI)، شرکت کردم. در حال حاضر، به عنوان مهندس شبکه، در زمینه ی طراحی، اجرا و نگهداری شبکه های کامپیوتری فعالیت میکنم و هم چنین، هوشمند سازی خانه ها، شرکت ها، بیمارستان ها و مجتمع های بزرگ را انجام میدهم که در همین راستا، در حال حاضر به همراه تیم مستر خطیب، در حال طراحی شبکه و هوشمند سازی اولین بیمارستان هوشمند ایران هستم.

فعالیت در فضای مجازی

از سال 99، با عناوین امیرحسین تک و مستر خطیب، فعالیت خودم را در اینستاگرام و یوتوب شروع کردم. هدفم از فعالیت در فضای مجازی، تولید محتوای تخصصی در این حوزه بود که به واسطه ی آن بتوانم درک درست و عمیقی از شبکه به افراد علاقمند به این حوزه بدهم. سپس برای آموزش دوره های تخصصی تر به مخاطب، دوره های آموزشی برگزار کردم. برنامه نویسی C++، دوره جامع اسمبل و سخت افزار، نتورک VIP و دوره مستر کلاس IT نمونه هایی از دوره هاییست که با موفقیت برگزار کردم و توانستم رضایت هزارها دانشجو را بدست بیاورم. به علاوه، وبینار و کارگاه های حضوری در رابطه با موضوعات مختلف برگزار کردم که که کارگاه حضوری پسیو و هوشمند سازی نمونه‌ای از آنها بودند.

هدف

هدف من از تمامی فعالیت های تخصصی و برگزاری دوره های آموزشی در حوزه ی شبکه، پرورش متخصص شبکه و ورود آنها به بازار کار میباشد. در این راستا، دوره مستر کلاس IT، تماما با این دیدگاه ساخته شد ودر این دوره، تمام تلاش خود را کردم تا مخاطب هرآنچه که از مباحث دوره های تخصصی مهندس شبکه مانند A+، نتورک پلاس، MCSA، MCSE، MTCNA، MTCRE، MTCWE، MTCUME، CCNA، CCNP برای کارکردن و انجام پروژه احتیاج دارد را فرا بگیرد و با یادگیری مطالب کاربردی، به کسب تجربه و درآمد برسد. به واسطه ی مستر کلاس، توانستم تیمی از علاقمندان به این حوزه را به دانش خوبی از شبکه برسانم تا در کنار هم، در پروژه ها حضور داشته باشیم و بتوانم علاوه بر آموزش مباحث تئوری، تجربه‌ی کار گروهی را برای آنها فراهم کنم. در این بخش, سعی کردم خلاصه ای از مسیر تحصیلی و کاری خودم را بازگو کنم تا همدیگر را بیشتر بشناسیم. برای شناخت بیشتر از من، خوشحال میشم من رو در صفحات مجازی دنبال کنید و نظراتتون را با من درمیان بگذارید.

شبکه های اجتماعی ما